Welkom op de website van Stichting MOOJ (Muzikale Ontwikkeling en Opleiding Jeugd) voor Reusel de Mierden    (Hier aanmelden)

Wij zijn een enthousiaste groep vrijwilligers die ervoor willen zorgen dat alle jeugd de kans krijgt om muziek te maken. De wetenschap heeft al bewezen dat muziekmaken voor kinderen erg belangrijk is voor de ontwikkeling van het kind. Diverse artikelen en campagnes ondersteunen dit (http://www.muziekmaaktslim.nl/ - film over voordelen muziekmaken). Ook wij willen in Reusel - De Mierden ervoor zorgen dat kinderen muziek kunnen maken en er ook veel plezier aan beleven.

Vooral het samenspel met meerdere kinderen is een belangrijk onderdeel hierin. Zo heeft Stichting MOOJ sinds het wegvallen van de muziekschool het in samenwerking met de drie harmonieën en financiële steun van de gemeente twee samenspel orkesten weten te behouden: Toekomstmuziek en Locos. Dit jaar starten we met een derde samenspel orkest: pieporkest (blaas- en slagwerkensemble). Wij ondersteunen de AMV (Algemene Muziekale Vorming)-lessen en daarnaast organiseren wij in de buitenschoolse opvangtijd oriëntatielessen, een muziekinstuif en blaas- en slagwerkklassen.

Zie hier onze Folder van 2018.

Muziekbelevenissen poster 2018

Hier aanmelden of geef je op via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van je volledige naam, adres, telefoonnummer en de belevenis(sen) die je wilt doen.

TOT SNEL!!!!